مراحل و مدارک ثبت نام دانشجویان ورودی جدید

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۸:۲۱ کد : ۳۰۸ اطلاعیه ها دانشجویان جدیدالورود
تعداد بازدید:۳۰۶۵۲
دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
بسمه تعالی

دانشجوی عزیز:
ورود شما را به دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض مینماییم.
از اینکه،واحد دانشگاهی دماوند را به عنوان محل تحصیل انتخاب نموده اید،بسیار خرسندیم.
آرزو داریم در پرتو عنایات خداوند و همت والای خود دردوره تحصیل موفق و سربلند باشید و از فرصت های طلایی ایام دانشجویی به شایستگی استفاده نمایید.

 

تاریخ ثبت نام برای کلیه مقاطع  اعم از با آزمون و بدون آزمون

از روز یکشنبه 29 مرداد ماه می باشد

ساعت مراجعه:

یکشنبه تا پنجشنبه از 8 صبح الی 16
 


 

قابل توجه دانشجویان ورودی جدید(مهر ماه 1396)

اعم از با آزمون و بدون آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و تشکیل پرونده ورودی جدید اعم از با آزمون و یا بدون آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی می رساند:

تاریخ،محل مراجعه،مراحل ثبت نام و تشکیل پرونده به شرح ذیل می باشد:

متقاضیان ثبت نام بدون آزمون در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته:

  • مراجعه به وب سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: www.azmoon.org  سپس کلیک بر روی یکی از لینکهای ثبت نام دوره بدون آزمون کارشناسی پیوسته نیمسال اول سال 1396 و یا ثبت نام دوره بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول سال 1396
  • پس از اطمینان از صحت انجام فرآیند ثبت نام و دریافت رسید از روز یکشنبه مورخ 29 مرداد ماه  با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (به شرح ذیل) به محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به آدرس: دماوند  - بلوار شهید بهشتی میدان معلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند مراجعه فرمایید.

*** ثبت نام و تشکیل کلاسهای آموزشی متقاضیان تحصیل بدون آزمون در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در آموزشکده سما دماوند خواهد بود.***

متقاضیان ثبت نام با آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی:

  • با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به تفکیک مقطع تحصیلی (به شرح ذیل) به محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به آدرس: دماوند - بلوار شهید بهشتی میدان معلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند مراجعه فرمایید.

تذکر:

  • ثبت نام و تشکیل پرونده فقط در بازه زمانی مذکور انجام خواهد شد.
  • ثبت نام و تشکیل پرونده بدون ارائه کامل مدارک مورد نیاز(خاصه مدرک پایه تحصیلی) امکان پذیر نخواهد بود.
  • زمان شروع کلاسهای آموزشی دانشجویان ورودی جدید،متعاقبا از طریق وب سایت رسمی واحد اعلام خواهد شد.

 

***مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و تشکیل پرونده***

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی پیوسته:

  1. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 سری)
  2. اصل کارت ملی و کپی پشت و رو (2 سری)
  3. عکس 4*3( 6 قطعه)
  4. گواهی موقت و یا اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی (4 سری کپی)
  5. اصل مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم (4 سری- کپی مخصوص دانشجویان نظام قدیم)
  1. ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت، برای دانشجویان برادر غیر مشمول

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ناپیوسته:

  1. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 سری)
  2. اصل کارت ملی و کپی پشت و رو (2 سری)
  3. عکس 4*3( 6 قطعه)
  4. اصل دانشنامه و یا گواهی موقت دوره کاردانی و کپی آن (4 سری) و یا گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی مقطع کاردانی.
  5. اصل ریز نمرات تایید شده دوره کاردانی (در صورت همراه نداشتن از طریق مکاتبه از واحد دانشگاهی قبلی دریافت خواهد شد)
  1. ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت، برای دانشجویان برادر غیر مشمول.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته:

  1. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 سری)
  2. اصل کارت ملی و کپی پشت و رو (2 سری)
  3. عکس 4*3( 6 قطعه)
  4. اصل دانشنامه و یا گواهی موقت دوره کارشناسی و کپی آن (4 سری) و یا گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی.
  5. اصل ریز نمرات تایید شده دوره کارشناسی (ارائه ریز نمرات دوره کاردانی برای دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ناپیوست الزامی است).(در صورت همراه نداشتن از طریق مکاتبه از واحد دانشگاهی قبلی دریافت خواهد شد)
  1. ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت، برای دانشجویان برادر غیر مشمول.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ورودی های جدید مقطع دکتری تخصصی:

  1. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 سری)
  2. اصل کارت ملی و کپی پشت و رو
  3. عکس 4*3( 6 قطعه)
  4. مدارک اصل دانشنامه یا موقت دوره کارشناسی ارشد و کپی آن (4 سری) و یا گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی دور کارشناسی ارشد.
  5. اصل ریز نمرات تایید شده دوره کارشناسی ارشد. (در صورت همراه نداشتن از طریق مکاتبه از واحد دانشگاهی قبلی دریافت خواهد شد)
  6. کپی دانشنامه دوره کارشناسی
  7. ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت، برای دانشجویان برادر غیر مشمول

 

با تشکر-حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی و روابط عمومی واحد دماوند


( ۹۹ )

نظر شما :

عزت اله زینل پور ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۴
با سلا م و احترام اینجانب دارای مدرک مهندسی تأسیسات میتوانم برای تحصیلات تکمیلی خود در رشته طراحی و ایمنی آسانسور در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدونه آزمون ثبت نام بکنم لطف راهنمایی کنید سپاس گذارم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۱

پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع ارشد و دکتری تنها با تاییدیه مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی (مربوط به دانشجویان ممتاز علمی، ورزشی و ... می باشد.)

محمد ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۳
سلام وقت بخیر لطفا بازه زمانی ثبت نام جهت مقطع کارشناسی ارشد را اعلام فرمایید
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۲

با سلام و احترام
دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری نیز در زمانبدنی اشاره شده برای دانشجویان کارشناسی می توانند جهت تشکیل پرونده و ثبت نام اقدام نمایند.

امین ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۵
با سلام...... آیا امکان مراجعه بعد از ظهر برای ثبت نام هست؟ ساعت 14 ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۷

با سلام و احترام
در روز های شنبه الی چهارشنبه تا ساعت 15 امکان ثبت نام وجود دارد.

علی احمدیاری ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۴
با سلام وخسته نباشی من کارشناسی ارشد قبول شده ام ولی مدرک گواهی موقت هنوز آماده نیست باید چه کارکنم وآیامهلت ثبت نام تمدید نمی شود ممنون راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۲

با سلام

می توانید در روز های اداری از ساعت هشت صبح الی یک بعد از ظهر با شماره تماس 09031726404، جناب آقای جعفرقلی تماس حاصل فرمایید.

 
مجید ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۱
با سلام و احترام . این جانب در رشته غیر مرتبط با کارشناسی ام قبول شده ام ، آیا امکان عوض کردن رشته با رشته کارشناسی ارشد مرتبط با کارشناسی ام را دارم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با سلام
با درخواست کتبی و موافقت مرکز آزمون دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

جعفر علیزاده ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۹
ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما اینجانب در مقطع کارشناسی ارشد قبول شده ام لذا آیا نیاز به ثبتنام اینترنتی هست یا حضوری باید مراجعه کرد
پاسخ مدیر سایت ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۰

با سلام

فرایند تشکیل پرونده به صورت حضوری می باشد.

عمران زاده ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۳
با سلام و احترام و خسته نباشید من امروز حضوری تشکیل پرونده دادم و کلیه مدارک را ارائه دادم فقط ریز نمرات را از من نگرفتند میخواستم بدونم شهریه رو چطور باید پرداخت کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۱

با سلام

راهنمای واریز اینترنتی شهریه در سایت قرار دارد

علی ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۱
با عرض سلام در روز ثبت نام بعد از تشکیل پرونده و گرفتن تاییدیه تحصیلی کسی برای گرفتن کد دانشچویی اینجانب را راهنمایی نکرد (گفتن کارهای ثبت نام تموم شده ) با توجه به دور بودن مسیر لطفا برای گرفتن کد دانشجویی راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۱۱

با سلام 

با شماره های 76301197 و 76301198 تماس بگیرید (دفتر معاونت و مدیریت آموزش دانشگاه)

ف.ر ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۵
با سلام... آیا در صورت عدم مراجعه فرد جهت ثبت نام، امکان ثبت نام در بهمن ماه میسر هست یا خیر؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۰۸:۵۰

با سلام و احترام

در صورت مراجعه قبل از شروع ترم بعد و گرفتن تاییده آموزش امکان ثبت نام وجود دارد

شقایق ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۰
سلام بنده تازه میخوام وارد مقطع کاردانی بشوم از هنرستان ولی یک درس افتاده دارم ایا قادر به ثبت نام هستم
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۲

با سلام سوالات مربوط به مقطع کاردانی را از آموزش دانشکده سما بپرسید.

جهت تماس با دانشگاه با شماره 30-76301225 تماس بگیرید

نرگس خسروی ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۲۲
سلام.من در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دماوند قبول شدم.برای تکمیل ظرفیت در تهران میخوام اقدام کنم.میخواستم بدونم بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت وقبول نشدن امکلن ثبت نام در همون دانشگاه دماوند که قبول شدم هستش؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۷

با سلام

بله این امکان وجود دارد

ارمین رضایی ۰۱ مهر ۱۳۹۵ | ۲۲:۴۹
با توجه به اینکه در شرایط و مدارک ثبت نام ذکر گردیده است که کارت ملی اجباری است ایا منظور کارت ملی الکترونیک است؟ایا شناسنامه جدید که دارای کد ملی است کفایت می کند؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۲۶

با سلام 
می توانید با شناسنامه اقدام به ثبت نام نمایید و بعدا نواقص را برطرف نمایید.

فاطمه ذوالقدر ۰۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۳
با سلام خدمت شما. من ارشد قبول شدم و هنوز دانشنامه و گواهی موقتم آماده نیست و فقط دانشگاه ریز نمرات را با مهر دانشگاه در اختیار من قرار داده . آیا با همان ریز نمرات میتوانم برای ثبت نام مراجعه کنم؟ و یه سوال دیگه این که آیا وام دانشجویی شامل حال افراد شاغل هم می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۲۳

با سلام بله با ریز نمرات مهر شده و دریافت تعهد نامه امکان ثبت نام وجود دارد.
شرط اشتغال برای وام های دانشجویی وجود ندارد

دشتی ۰۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۸
باعرض سلام واداب واحترام: اینجانب پذیرفته شده درمقطع دکترا می باشم جهت ثبت نامه الزاما می بایست تا8 مهر مراجعه کنم ویا می توانم اوایل هفته بعد اقدام نمایم با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۲۰

با سلام
کلیه مقاطع تا آخر هفته دوم مهر ماه نیز امکان ثبت نام دارند.

زهرا ۰۷ مهر ۱۳۹۵ | ۰۷:۲۲
با سلام من ورودی جدید هستم در مقطع دکتری ، می خواستم بپرسم انتخاب واحد ما چه زمانی است ؟ آیا دانشگاه راسا انتخاب واحد می کند یا ما باید انتخاب واحد نماییم؟ با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۰

با سلام
ترم یک انتخاب واحد توسط مدیران گروه انجام می شود.
زمان ثبت دروس به صورت تقریبی از ده مهر می باشد

چیمن ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۳
سلام،وقتتون بخیر من برای تکمیل ظرفیت دکتری قبول شدم چه روزی باید برای ثبت نام دانشگاه بیام .هرچی تماس میگیرم جوابی دریافت نمیکنم.و آیا تاریخ شروع کلاس ها باورودی همین ترم هستش؟ باید شهریه رو کامل واریز کنم یا میشه قسطی واریز انجام بشه؟لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگذارم